Usein kysytyt kysymykset

Toimittaminen

Kuinka paljon toimituskustannukset ovat?

Matkahuollon Lähellä-paketti ja Postin Postipaketti ovat 7,90 euroa per tilaus. Kotiovelle toimitettuna lähetyskustannukset ovat 9,90 euroa per tilaus. Yhdessä tilauksessa voi olla kuinka monta tuotetta tahansa ja toimituskustannukset pysyvät samana.

Mitä lähetysvaihtoehtoja teillä on?

Voit valita lähetystavaksi Matkahuollon tai Postin. Matkahuollolta löydät vaihtoehtona Lähellä-paketin tai Kotijakelun. Postin lähetysvaihtoehdot ovat Postipaketti ja Kotipaketti. Voit myös halutessasi valita toimituksen valitsemaasi noutopisteeseen kuten pakettiautomaattiin.

Voinko noutaa tilaamani tuotteet?

Kyllä voit. Voit valita kassalla toimitustavaksi noudon. Saat viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä erillisen sähköposti-ilmoituksen tilauksen noutamisesta. Nouto tapahtuu Turusta osoitteesta Ohrakatu 2 B1, eikä maksa mitään!

Kuinka nopeasti tilaukseni saapuu perille?

Lähetämme tilauksia joka arkipäivä. Toimitusaika kaikkialle Suomeen on 1-7 vuorokautta. Useimmiten paketti saapuu saman viikon aikana.

Maksaminen

Mitä maksutapoja teiltä löytyy?

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Maksutavoista löytyy myös lasku- ja osamaksuvaihtoehdot, yleisimmät luottokortit, PayPal sekä MobilePay.

Voinko tehdä tilauksen ja maksaa sen myöhemmin?

Collector Lasku/Osamaksu -tavalla voit saada maksuaikaa jopa 36 kuukautta. Laskulla maksaminen on helppoa ja turvallista, sillä saat tuotteet kotiin jo ennen laskun eräpäivää. Voit valita haluatko maksaa laskun kerralla vai erissä. Lisätietoja: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/.

Voinko maksaa käteisellä noudon yhteydessä?

Et voi. Tilaus tulee olla tehtynä ja maksettuna verkkokaupan kautta ennen sen noutamista.

Tarvitseeko maksajan olla tilauksen tehnyt henkilö?

Ei tarvitse. Voit tilausvaiheessa täyttää tilaukselle laskutusosoitteen lisäksi erillisen toimitusosoitteen. Täytä tässä tapauksessa toimitusosoitekenttään vastaanottajan puhelinnumero.

Muut kysymykset

Ostatteko te myös Muumi-tuotteita?

Kyllä vain! Meille voi tarjota mukeja, kulhoja, lautasia ja muita Muumi-tuotteita. Ota yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse, Facebookin kautta tai täyttämällä tämän lomakkeen, ja laskemme tarjouksen tuotteillesi. Maksamme nopeasti ja pyrimme noutamaan tuotteet kotiovelta.

Miten voin luottaa, että tilaamani tuotteet tulevat perille?

Olemme tehneet tätä jo useamman vuoden ajan, eikä tyytymättömiä asiakkaita ole nimeksikään. Tuotteita on myyty kymmeniä tuhansia ja jokainen on löytänyt tiensä perille. Olemme myös Moomin Charactersin virallinen lisenssinhaltija.

Onko tuotteilla vaihto- tai palautusoikeus?

Tuotteilla on kuluttajansuojalain etämyyntiä koskevan pykälän mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Mukilaakso Ky ei ole vastuussa vaihtoon tai palautukseen liittyvistä välillisistä kustannuksista. Kaikki tuotteet myydään tuotekuvauksien mukaisissa kunnoissa. Ostajalla on vastuu selvittää tuotteen kunto riittävän hyvin ennen tilauksen tekemistä. Epäselvissä tilanteissa kehotamme pyytämään lisäkuvia tai selvitystä tuotteen tarkemmasta kunnosta ennen tilauksen tekemistä.

Lähetättekö tuotteita ulkomaille?

Kyllä! Toimitamme tilaukset ympäri maailman. Toimituskustannukset ulkomaille lasketaan automaattisesti kassalla.

Etkö löytänyt vastausta?